poniedziałek, 23 maja 2016

Garnier, Czysta Skóra 3w1 :)




Od producenta:

Gama Czysta Skóra została specjalnie stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości i redukować nadmiar sebum. Produkt jest stworzony dla cery tłustej lub mieszanej z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników. Używa się go zarówno jako żelu myjącego, peelingu i maseczki. 

Żel myjący: wzbogacony w cynk o właściwościach regulujących wydzielanie sebum oraz w ekstrakt Smithsonite oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia. 
Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory. 
Maseczka: wzbogacona w białą glinkę posiadającą właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry.





Jak stosować:

1. Żel myjący: aplikuj na zwilżoną skórę twarzy, delikatnie masując, a następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie. Unikaj kontaktu z oczami. 
2. Peeling: używaj na zwilżoną skórę twarzy, rozprowadź okrężnymi ruchami masującymi na czole, nosie i brodzie, a następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie. Unikaj kontaktu z oczami. 
3. Maseczka: nałóż ją na skórę twarzy i pozostaw do wyschnięcia na 3 minuty. Spłucz obficie wodą. Stosuj 2-3 razy w tygodniu. Omijaj skórę wokół oczu. W przypadku dostania się produktu do oczu natychmiast przepłucz je wodą. W przypadku podrażnienia zaprzestań stosowania.


Skład:

Aqua/Water, Kaolin, Glycerin, Butylene Glycol, Zea Mays/Corn Starch, CI 77891/Titanium Dioxide, Decyl Glucoside, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Chondrus Crispus, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Salicylic Acid, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Menthol, Zinc Gluconate, Jojoba Esters, Propylene Glycol, Triethanolamine, Xanthan Gum, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Phenoxyethanol, CI 77007/Ultramarines, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool.





Moja opinia:



Opakowanie wygodne (tubka), łatwo "wydobyć" produkt . Szata graficzna przyjemna dla oka. Zapach przyjemny, nie jest zbyt intensywny. Bardzo lubię ten żel - świetnie oczyszcza twarz, nie podrażnia, redukuje również nadmiar sebum. Zmniejsza błyszczenie się skóry, daje efekt lekkiego matu.
Najbardziej luuuubię stosować go jako maseczkę, gdyż idealnie odświeża skórę twarzy.. jest ona przyjemnie napięta. Jest miła w dotyku, a co najważniejsze nie wysusza jej.
Produkt bardzo wydajny!!!




Pojemność: 150 ml
Dostępność: Rossmann, Natura
Cena: 16 - 20 zł






Świetnie oczyszcza twarz, redukuje nadmiar sebum - twarz sie nie błyszczyŚwietnie oczyszcza twarz, redukuje nadmiar sebum - twarz sie nie błyszczyŚwietnie oczyszcza twarz, redukuje nadmiar sebum - twarz sie nie błyszczy
Świetnie oczyszcza twarz, redukuje nadmiar sebum - twarz sie nie błyszcz


 Pozdrawiam, 
Binka ;)

14 komentarzy:

  1. Kiedyś nacięłam sie na BB Garniera i od tej pory jakoś nie kupuje produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaawno temu używałam żeli myjących Garnier, ale były one totalnie niedopasowane do mojego typu cery, przez co ciągle była sucha i spięta ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś żel myjący Garneira. podrażnił mnie niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojej cery się nie nadaje - zbytnio ją wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go nie znam, pewnie się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię produkty garniera

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś i byłam całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj go dostałam - zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ciekawy produkt. Chętnie bym przetestowała, a nuż by mi pomogło na mój trądzik ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem uczulona na wiele rzeczy :/ i przez to boję się czegokolwiek używać :p
    Fajne te zdjęcia z żelkami.
    Pozdrawiam ~W

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogółem produkty z Garnier sa bardzo fajne, ja uwielbiam z tej firmy płyn do demakijażu!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się bardzo ciekawy! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie na moim blogu. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    maylinesia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń