wtorek, 26 lipca 2016

AUSSIE Miracle Moist - szampon i odżywka

Hej!

Dzisiaj coś o linii Miracle Moist od Aussie. Zapraszam na recenzję szamponu i odżywki. 
... a więc zaczynajmy ;)


Szampon Aussie Miracle Moist

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera ekstrakt z australijskich orzechów macadamia. Nawilżająca formuła pozostawia włosy gładkie i błyszczące.

Od producenta:

To cud (w pewnym sensie). Wprawdzie nie taki jak narodziny dziecka czy zaćmienie słońca, jednak formuła z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia wnika w strukturę suchych i zniszczonych włosów, pomagając je odżywić i wygładzić. Silne nawilżenie.



Przygotowanie i stosowanie:
Zmocz włosy wodą. Wmasuj szampon w skórę głowy i włosy, od nasady aż po same końce. Weź głęboki oddech i ciesz się smakowitym zapachem. Spłucz.

Skład:

Aqua, Sodium Lauryth Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Citrate, Cocamide MEA, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Tetrasodium  EDTA, Limonene, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI 19140, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 17200, Methylisothiazolinone, Ascorbic Acid, Sodium Sulfite, Potassium Sorbate.

  
Moja opinia:

Szampon ma piękny zapach, który po umyciu włosów utrzymuje się długo. Doskonale komponuje się z odżywką z tej samej serii. Szampon oczyszcza bardzo dobrze, a odżywka nawilża. Jest baaardzo wydajny-  już mała ilość szamponu dobrze się pieni na włosach.   Bardzo dobrze myje, a włosy po jego użyciu pięknie się układają, są delikatne, miękkie i pachnące. Kosmyki przestały się elektryzować, nie plączą się.
Polecam! 


Cena: ok.21 zł (16.99 - cena promocyjna)
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 300ml

 
Odżywka Aussie Miracle Moist

Odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera ekstrakt z orzechów makadamia. Pozostawia włosy miękkie, lśniące i nawilżone.
Od producenta: 

Odżywka Miracle Moist firmy Aussie przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku. Formuła z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia pomaga odżywić i wygładzić włosy.

Przygotowanie i stosowanie:
 
Dla uzyskania lepszych rezultatów przed użyciem tej bajecznej odżywki proponujemy umyć włosy szamponem Aussie Miracle Moist. Spłukać ciepłą wodą.


Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Parfum, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Polysorbate 60, EDTA, Limonene, Oleyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cl 19140, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, CI 17200, Ascorbic Acid, Sodium Sulfite,  Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.


Moja opinia:

Od czasu kiedy zaczęłam używać odżywkę zauważyłam poprawę stanu moich włosów. Odżywka na plus - bardzo dobrze nawilża, pielęgnuje, włosy łatwo się rozczesują. Są przede wszystkim miękkie i odżywione. Nie elektryzują się jak do tej pory. Nie mam problemu z ich układaniem.  Wydajność i zapach również na plus! 

Cena: ok. 28 zł (19.99zł - cena promocyjna)
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 250 ml


Ja jestem zadowolona z obu kosmetyków. Jaka jest Wasza opinia? 

Pozdrawiam, 
Binka ;)

10 komentarzy:

  1. Po użyciu mini produktów przekonałam się do nich. Są na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo moja mama używa tych produkty, bardzo je sobie chwali :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten duecik, jest całkiem fajny, zabieram na wyjazdy bo mam miniprodukty

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie mialam tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej odżywki, ale chętnie ją przetestuję, skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy kosmetyków Aussie, ale mam je na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam je :))


    Ps. Zapraszam na rozdanie! Do wygrania 100$! Na dowolnie wybrane rzeczy ze sklepu
    Sammydress
    Zapraszam!
    TUTAJ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam, ale niestety bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń