poniedziałek, 2 stycznia 2017

ZIAJA - szampon intensywna odbudowa do włosów zniszczonych


Hello ;)) 
Wracam do Was po dłuższej przerwie, gdyż ostatnio miałam mało czasu na wszystko.. dom, praca, studia... mam nadzieję, że w tym nowym roku uda mi się tu zaglądać częściej :D 


Przygotowałam dla Was krótką recenzję xD Zapraszam do lektury:))





Szampon intensywna odbudowa



Od producenta:



Ceramidowy, perłowy szampon do włosów zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich o skoncentrowanym działaniu regenerującym.



DZIAŁANIE:

  • wspomaga regenerację włosów, 
  • wzmacnia ich osłabione i kruche włókna,
  •  zapewnia elastyczność i naturalny blask.

EFEKT:
  • odżywione, mocne włosy,
  • odpowiednio nawilżone i puszyste.

Skład:



Sposób użycia:

Szampon nanieść na włosy i masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. Polecamy stosowanie odżywki i maski z ceramidami jako pielęgnację intensywnie odbudowującą.




Moja opinia:

Po zastosowaniu tego szamponu moje włosy łatwo się rozczesują, są miękkie w dotyku, lśniące, włosy się nie puszą. Zapach i cena na plus. Szampon nie uczula, nie podrażnia. Wydajność również na plus, dobrze się pieni. Szampon ten dobrze oczyszcza skórę głowy i włosów, łatwo się spłukuje. Szampon przypadł mi do gustu. Uważam, że jest godny polecenia. 




Cena: 8,60 zł (zapłaciłam za szampon wraz z odżywką o pojemności 200 ml)

Dostępność: ja kupiłam w zwykłym sklepie
Pojemność: 400 ml






Pozdrawiam,
Binka ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz