środa, 2 sierpnia 2017

Szampon odżywczy Be Beauty PIELĘGNACJA I NAWILŻENIE


Cześć :) Dzisiaj chciałam przedstawić Wam szampon odżywczy BeBeauty z Biedronki ;) 

Od producenta:

Szampon do włosów suchych i zniszczonych Be Beauty PIELĘGNACJA I NAWILŻENIE został opracowany przez specjalistów w celu zapewnienia ich odbudowy i wzmocnienia.

Zawarte w formule szamponu ceramidy oraz inne aktywne składniki łączą się z włosem
i wypełniają jego ubytki. Włókno włosa staję się spójne i mocne. Włosy odzyskują blask
 i witalność.


Stosowanie:

Niewielką ilość szamponu delikatnie wmasować w mokre włosy do wytworzenia piany. Dokładnie spłukać wodą.


Skład:

Moja opinia:

Szampon znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 500 ml. Konsystencja  dość gęsta, zapach przyjemny. Wystarczy odrobina szamponu, gdyż szampon świetnie się pieni i rozprowadza na włosach. 

Włosy po użyciu są nawilżone, gładkie, błyszczące. Nie mam problemu z ich rozczesywaniem, nie plączą się .
POLECAM :) 


Pojemność: 500 ml
Dostępność: Biedronka
Cena: 7-10 zł 



P.S.
Chciałam Was serdecznie zaprosić na świetny konkurs u http://skinandtheacne.blogspot.com/ ;)

Do wygrania:  odżywka do włosów, tusz do rzęs, dezodorant w sprayu, balsam uniwersalny miodek, balsam do ciała, mydełko w kostce, maseczka chłodząca, podwójna maseczka, + odlewki:
  • maska do włosów
  • woda pomarańczowa
  • glinka zielona
  • podkład ekstra kryjący

Pozdrawiam,
Binka ;))

5 komentarzy:

  1. Z tej marki najbardziej uwielbiam płyn do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy szamponu z be beauty - kupuje od nich głównie zmywacze do paznokci ;)
    Zapraszam do siebie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy szamponu z tej firmy :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń